Szukaj
Importowanie konwersji offline do Google Ads

Importowanie konwersji offline do Google Ads

Google Ads ułatwia przesyłanie informacji o konwersjach offline związanych z pozyskiwaniem leadów. Od teraz możesz przesyłać lub importować dane konwersji do Google Ads, korzystając z własnych danych o klientach, zebranych za pośrednictwem leadów.

W przeciwieństwie do standardowej wersji śledzenia konwersji offline, konwersje rozszerzone dla potencjalnych klientów nie wymagają modyfikowania formularzy kontaktowych ani systemów zarządzania relacjami z klientami. Zamiast tego wykorzystywane są informacje o potencjalnych klientach, które zostały już zebrane.

importowanie-konwersji-offline-do-google-ads

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.