Szukaj
Google wprowadza nowe oznaczenia sponsorowanych wyników wyszukiwania.

Favicon i nowe etykiety w Google Ads

Google jest w fazie eksperymentów związanych z reklamami mobilnymi Google Ads, w którym favicony są wyświetlane obok adresu URL w sposób podobny do wyświetlania wyników, które nie były sponsorowane.

Google Ads obecnie testuje nowe rozwiązania, którymi jest wykorzystanie nowego słownictwa, jak reklama czy sponsorowane nad reklamami w wyszukiwarce mobilnej. Nie wykorzystuje ono już jedynie słowa reklama. W nowym widoku favicon znajduje się bezpośrednio po lewej stronie domeny reklamy oraz wyświetlanego adresu URL, w niektórych przypadkach zastępując etykietę, która w nowym widoku znajduje się nad witryną czy też domeną.

Jeśli ta zmiana zostanie wprowadzona, specjaliści PPC oraz SEO będą mogli zauważyć zmianę współczynnika klikalności. Sami użytkownicy dzięki nowemu rozwiązaniu Google Ads będą mogli klikać w wyniki sponsorowane, myśląc, że są one wynikami wyszukiwania organicznego, co wpłynie na wizyty na stronach sponsorowanych.

Źródło: twitter.com/brodieseo
Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.