Szukaj
Automatyczne reklamy pojazdów w Google

Automatyczne reklamy pojazdów w wyszukiwarce Google 

Google testuje opcję automatycznych reklam pojazdów wśród reklamodawców z USA. Nowy format wykorzystuje pliki danych pojazdów z Google Merchant Center, aby dopasować wyszukiwania użytkowników do reklam.

Reklamy pojazdów mają na celu umożliwienie reklamodawcom samochodów promowanie całego asortymentu wśród potencjalnych klientów w witrynie Google. Ten format zawiera zdjęcie pojazdu, markę, model, cenę, przebieg i nazwę reklamodawcy. 

Gdy użytkownik kliknie reklamę pojazdu, zostanie przeniesiony na stronę opisu pojazdu w witrynie reklamodawcy. Tam potencjalny klient może zdobyć więcej informacji na temat pojazdu i wypełnić formularz kontaktowy. Reklamodawcy będą również mieli możliwość wyboru, które działania mają być mierzone (np.:  potencjalni klienci lub wizyty w sklepie stacjonarnym).

Źródło: searchengineland.com
Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.