Szukaj
Osoba trzymająca w dłoniach telefon, z paskiem wyszukiwania Google na czarnym tle

Nazwa witryny w wynikach Google jest już widoczna

Nazwa witryny, z której pochodzi dany wynik wyszukiwania w Google, wreszcie będzie widoczna. Zmiana ta ma pozytywnie wpłynąć na rozpoznawalność strony internetowej.

Początkowo Google testowało aktualizację w wynikach wyszukiwania po angielsku, francusku i japońsku. Teraz jest ona dostępna w każdym języku, obsługiwanym przez wyszukiwarkę.

Nowa funkcja obejmuje stronę główną na poziomie domeny oraz subdomeny. Nazwa strony nie będzie wyświetlana w przypadku podkatalogów. Jak tłumaczy Google, nazwa witryny jest weryfikowana na różne sposoby. W przypadku, gdy okaże się ona błędna, należy zapoznać się z dokumentacją koncernu, na temat uporządkowanych danych, dotyczących witryny. Dodatkowo Google zaleca zaznajomienie się z nowymi wytycznymi na temat faviconów, w celu stosowania jak najlepszych praktyk.

Zrzut ekranu nowej aktualizacji, jaką jest widoczna nazwa witryny w wynikach wyszukiwania Google
Źródło: developers.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.