Szukaj
YouTube prezentuje nowe opcje analizy kanału

YouTube prezentuje nowe opcje analizy kanału

YouTube chce wspomóc swoich twórców w maksymalizacji wydajności działań na platformie i udowadnia, że nadal ma przewagę nad aplikacjami typu TikTok w kontekście możliwości zarabiania dla twórców.

Nowe możliwości analityczne mają na celu zapewnienie bardziej szczegółowego wglądu w wydajność treści w publikowanych na kanale głównym, w transmisjach na żywo oraz Shorts.

YouTube zaznacza, że ​​są one obecnie w fazie testów i nie ma gwarancji, że zostaną w pełni wdrożone. Są to jednak obszary, które chce rozwijać, co ponownie wskazuje na jej szersze wysiłki, aby wywrzeć większą presję na TikTok, wykorzystując swoje ustalone systemy monetyzacji, jako kluczową przynętę do zdobycia większej liczby twórców.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.