ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Telefon i słuchawki położone na laptopie.

TikTok testuje kanał treści „w pobliżu”

Według doniesień kilku użytkowników, TikTok udostępnił testową wersję kanału przeznaczonego dla treści w pobliżu.

W tej chwili aplikacja umożliwia śledzenie dwóch rodzajów treści. Są to nagrania udostępnione przez obserwowanych użytkowników oraz kanał Dla Ciebie, bazujący na preferencjach osób korzystających z aplikacji. Wkrótce może dołączyć do nich nowa kategoria, z treściami powiązanymi z aktualną lokalizacją odbiorcy. Jeżeli oglądasz TikToki z rekomendacjami restauracji czy atrakcji turystycznych, nowy kanał powinien wyświetlać polecane miejsca tego typu w Twojej okolicy.

Wprowadzenie tej aktualizacji byłoby świetną szansą na zyskanie rozgłosu dla lokalnych biznesów. Udostępniając treści w pobliżu, TikTok skupia się na użytkownikach naprawdę zainteresowanych daną kwestią. Dla marek oznacza to możliwość pozyskania nowych klientów, szukających konkretnych produktów i usług.

Kanał „w pobliżu” wydaje się pomocnym rozwiązaniem zarówno dla użytkowników, jak i marketerów. Co raz więcej osób wybiera TikToka jako źródło wiedzy na temat polecanych firm, produktów i usług. Wprowadzanie testowanego obecnie rozwiązania to kolejny powód, dla którego warto zacząć prowadzenie działań marketingowych w tej aplikacji.

Na ten moment nie podano szczegółów ani daty ewentualnej premiery nowego kanału. O wszelkich zmianach w tej kwestii będziemy informować na bieżąco w naszym serwisie.

Zrzut ekranu nowego kanału "w pobliżu" na TikToku.
Źródło: waya.media.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl


Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.