Szukaj
Osoba trzymająca w dłoniach telefon z logo aplikacji TikTok

TikTok i skuteczniejsze personalizowanie feedu

TikTok opublikował nową aktualizację, pozwalającą na dokładniejsze i skuteczniejsze personalizowanie feedu karty Dla Ciebie.

Nowe narzędzie ma formę prostego okna z miejscem na opisanie tego, co dana osoba częściej chciałaby oglądać w aplikacji lub czego nie chce widzieć. Co ciekawe, ustalenia te mogą obowiązywać przez konkretny czas np. miesiąc.

Dostosowywanie treści, które oglądamy w Internecie, niejednokrotnie przypomina walkę z wiatrakami. Mimo bardzo rozbudowanych algorytmów czasami ciężko jest pozbyć się z feedu różnego typu treści, które nie wiedzieć czemu się w nim znalazły. Najnowsza aktualizacja TikToka zapowiada się obiecująco i może naprawdę pozytywnie wpłynąć na doświadczenie użytkowników aplikacji.

Zrzut ekranu przedstawiający personalizowanie feedu w aplikacji TikTok
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.