ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Osoba trzymająca w dłoniach telefon z logo LinkedIn na ekranie

Nowe wezwania do działania w LinkedIn Premium

LinkedIn wprowadza kolejną aktualizację do płatnego planu Premium Business, umożliwiającą dodawanie do profilu nowych przycisków wezwania do działania.

Po naciśnięciu przycisku CTA użytkownik zostanie przeniesiony do wybranej przez twórcę strony internetowej. Użytkownicy premium mogą wybrać spośród sześciu nowych wezwań:

  • Odwiedź mój sklep
  • Odwiedź moją stronę internetową
  • Zobacz moje portfolio
  • Odwiedź mojego bloga
  • Poproś o konsultację
  • Zapisz się do wersji próbnej

Aktualizacja to może okazać się skutecznym sposobem na przekierowanie ruchu na swoją stronę internetową oraz jeszcze lepszą promocję oferowanych usług.

Nowe przyciski wezwania do działania są aktualnie dostępne jedynie dla wybranej grupy odbiorców, ale LinkedIn zapowiada rozszerzenie tej funkcji na wszystkich użytkowników premium w najbliższych tygodniach.

Zrzut ekranu przedstawiający wezwania do działania w LinkedIn Premium Business
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.