LinkedIn testował planowanie postów przez kilka ostatnich miesięcy i w końcu rozpoczął proces wdrażania tej funkcji.
W celu uzyskania dostępu do nowego narzędzia, wystarczy tylko kliknąć ikonę zegara w lewym, dolnym rogu okna tworzenia posta. Kolejnym krokiem jest wybranie daty (maksymalnie z trzymiesięcznym wyprzedzeniem) i godziny publikacji treści, a później pozostaje już tylko zakończenie procesu przyciskami Dalej i Zaplanuj. I to wszystko.
Planowanie postów na LinkedIn nigdy nie było tak proste. Do tej pory było możliwe jedynie za pośrednictwem zewnętrznych stron do obsługi social mediów. Tego typu narzędzia dostępne z poziomu aplikacji zazwyczaj są bardziej niezawodne i umożliwiają lepszy wgląd do aspektów wizualnych treści.
Według oficjalnych informacji LinkedIn, aktualizacja będzie dostępna najpierw na komputerach oraz urządzeniach z Androidem. W drugiej kolejności pojawi się w systemie iOS. Jednocześnie serwis zapowiada kolejne ulepszenia, umożliwiające m.in. planowanie postów dla grup oraz stron firmowych w niedalekiej przyszłości.