Szukaj
Telefon z ekranem logowania do LinkedIn na tle klawiatury laptopa

Natywne planowanie postów w LinkedIn

LinkedIn testował planowanie postów przez kilka ostatnich miesięcy i w końcu rozpoczął proces wdrażania tej funkcji.

W celu uzyskania dostępu do nowego narzędzia, wystarczy tylko kliknąć ikonę zegara w lewym, dolnym rogu okna tworzenia posta. Kolejnym krokiem jest wybranie daty (maksymalnie z trzymiesięcznym wyprzedzeniem) i godziny publikacji treści, a później pozostaje już tylko zakończenie procesu przyciskami Dalej i Zaplanuj. I to wszystko.

Planowanie postów na LinkedIn nigdy nie było tak proste. Do tej pory było możliwe jedynie za pośrednictwem zewnętrznych stron do obsługi social mediów. Tego typu narzędzia dostępne z poziomu aplikacji zazwyczaj są bardziej niezawodne i umożliwiają lepszy wgląd do aspektów wizualnych treści.

Według oficjalnych informacji LinkedIn, aktualizacja będzie dostępna najpierw na komputerach oraz urządzeniach z Androidem. W drugiej kolejności pojawi się w systemie iOS. Jednocześnie serwis zapowiada kolejne ulepszenia, umożliwiające m.in. planowanie postów dla grup oraz stron firmowych w niedalekiej przyszłości.

Zrzut ekranu nowej funkcji planowania postów w LinkedIn
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.