Szukaj
Osoba trzymająca telefon z logo Reels

Meta wprowadza oznaczenia współprac w Rolkach

Najnowsza aktualizacja na Facebooku wprowadza obowiązkowe oznaczenia współprac w Rolkach, w celu ułatwienia współpracy z markami.

Jeżeli twórca publikuje Rolkę w ramach współpracy z firmą, musi oznaczyć dodawany materiał jako sponsorowany. Wymaganie to dotyczy treści, za które użytkownik otrzyma wynagrodzenie pieniężne lub darmowe prezenty.

Dzięki etykiecie Brandend Content marka partnerska otrzyma powiadomienie z najważniejszymi danymi na temat zasięgów Rolki. Brak tego typu oznaczenia w sponsorowanym nagraniu będzie skutkował złamaniem zasad promocji w Meta.

Oznaczenia współprac w Rolkach nie są niczym nowym, na Instagramie pojawiły się one już dwa lata temu. Mimo to, twórcy, którzy nadal nagrywają krótkie filmy na Facebooku, powinni dostosować się do tej aktualizacji. Wszelkie szczegóły na ten temat są dostępne w Centrum pomocy dla Firm w Meta.

Przykład oznaczenia współpracy w Rolce na Facebooku
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.