Najnowsza aktualizacja na Facebooku wprowadza obowiązkowe oznaczenia współprac w Rolkach, w celu ułatwienia współpracy z markami.
Jeżeli twórca publikuje Rolkę w ramach współpracy z firmą, musi oznaczyć dodawany materiał jako sponsorowany. Wymaganie to dotyczy treści, za które użytkownik otrzyma wynagrodzenie pieniężne lub darmowe prezenty.
Dzięki etykiecie Brandend Content marka partnerska otrzyma powiadomienie z najważniejszymi danymi na temat zasięgów Rolki. Brak tego typu oznaczenia w sponsorowanym nagraniu będzie skutkował złamaniem zasad promocji w Meta.
Oznaczenia współprac w Rolkach nie są niczym nowym, na Instagramie pojawiły się one już dwa lata temu. Mimo to, twórcy, którzy nadal nagrywają krótkie filmy na Facebooku, powinni dostosować się do tej aktualizacji. Wszelkie szczegóły na ten temat są dostępne w Centrum pomocy dla Firm w Meta.
