Szukaj
Osoba, publikująca YouTube Shorts na telefonie

Lokalizacja nowym elementem w YouTube Shorts

YouTube stara się jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do tworzenia formatu Shorts, w czym pomocna ma być lokalizacja.

Oznaczenie lokalizacji, której dotyczy nagranie, jest standardowym zabiegiem na innych platformach społecznościowych. YouTube również testuje tę funkcję, na razie wyłącznie z wybraną grupą odbiorców.

Uwzględnienie obszaru, którego dotyczy dane nagranie, jest często pomijanym, ale ważnym elementem. Dzięki niemu dotarcie do docelowej grupy odbiorców staje się dużo łatwiejsze. Jest to szczególnie istotne dla firm, reklamujących się na platformie. Lokalizacja dodana do Shorts’ów pozwoli im dotrzeć do odbiorców, mieszkających na obszarze działań marki, a nie do losowych użytkowników YouTube.

W celu dodania lokalizacji do nagrania wystarczy wybrać tę funkcję podczas procesu publikacji materiału. Co ważne, będzie można ją uwzględnić również w już dodanych treściach, za pomocą podstawowej edycji.

Zrzut ekranu YouTube Shorts z informacją o lokalizacji
Źródło: digitalinformationworld.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.