Szukaj
Osoba trzymająca w dłoniach smartfon z ekranem logowania do LinkedIn

LinkedIn rozszerza zobowiązania marki

Od teraz zobowiązania w LinkedIn będą widoczne nie tylko na profilu firmy, ale także w postach i ogłoszeniach o pracę.

Wyróżnione zobowiązania to wartości, którymi kieruje się marka w codziennej pracy. Często są one potwierdzone różnego rodzaju certyfikatami, raportami czy filmami. Do tej pory były one widoczne jedynie w górnej części profilu firmowego.

Po najnowszej aktualizacji, marki, korzystające z LinkedIn będą mogły zawierać swoje zobowiązania w ogłoszeniach
o pracę, a także publikować je jako osobne wpisy. Dzięki temu większe grono użytkowników pozna ideologię marki, co ma przełożyć się na skuteczniejsze dopasowanie osób, aplikujących do pracy w tym miejscu.

Oprócz tego, w serwisie pojawiła się nowa możliwość wyrażenia chęci podjęcia pracy w wybranej firmie. Mowa tu o przycisku „Jestem zainteresowany”, dostępnego dla użytkowników w sekcji informacji o firmie. Wybranie tej opcji jest równoznaczne ze zgłoszeniem swojej kandydatury do pracy, nawet jeśli aktualnie nie prowadzi się tam żadnej rekrutacji. Pracodawcy zobaczą listę osób, które wybrały tę opcję, w narzędziu Recruiter, z tagiem „Interesuje mnie twoja firma”.

Zrzut ekranu przedstawiający przycisk jestem zainteresowany w LinkedIn
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.