Od teraz zobowiązania w LinkedIn będą widoczne nie tylko na profilu firmy, ale także w postach i ogłoszeniach o pracę.
Wyróżnione zobowiązania to wartości, którymi kieruje się marka w codziennej pracy. Często są one potwierdzone różnego rodzaju certyfikatami, raportami czy filmami. Do tej pory były one widoczne jedynie w górnej części profilu firmowego.
Po najnowszej aktualizacji, marki, korzystające z LinkedIn będą mogły zawierać swoje zobowiązania w ogłoszeniach
o pracę, a także publikować je jako osobne wpisy. Dzięki temu większe grono użytkowników pozna ideologię marki, co ma przełożyć się na skuteczniejsze dopasowanie osób, aplikujących do pracy w tym miejscu.
Oprócz tego, w serwisie pojawiła się nowa możliwość wyrażenia chęci podjęcia pracy w wybranej firmie. Mowa tu o przycisku „Jestem zainteresowany”, dostępnego dla użytkowników w sekcji informacji o firmie. Wybranie tej opcji jest równoznaczne ze zgłoszeniem swojej kandydatury do pracy, nawet jeśli aktualnie nie prowadzi się tam żadnej rekrutacji. Pracodawcy zobaczą listę osób, które wybrały tę opcję, w narzędziu Recruiter, z tagiem „Interesuje mnie twoja firma”.