LinkedIn wprowadza ulepszoną analizę treści dla twórców, które pomogą im zaplanować i zoptymalizować podejście do treści na platformie. Nowe narzędzia Creator Mode zapewnią dogłębny przegląd wydajności treści, zaczynając od łącznej liczby wyświetleń, a kończąc na statystykach zaangażowania odbiorców.
Ulepszona zostanie też analityka postów. Członkowie LinkedIn będą mogli zobaczyć statystyki na stronie podsumowującej, wliczając w to bardziej szczegółowe dane, jak wyświetlenia i udostępnienia. Dane te będą dotyczyć wszystkich typów postów: artykułów, wideo, czy zwykłych postów tekstowych.
Dodatkowo LinkedIn ulepsza narzędzia wideo, które pomogą twórcom w budowaniu ich społeczności, wliczając w to podpowiedzi inspirujące użytkowników do tego, co udostępniać na profilu. Nowy “Profile video ring” będzie wyświetlany na tablicy i w wyszukiwaniu.
Ostatnią nowością LinkedIn jest wprowadzenie dzwonka subskrypcji, który będzie powiadamiał odbiorców o nowych treściach na profilu, ale także umożliwiał twórcom zaprezentowanie swojego Newslettera w sekcji “Polecane”.