Szukaj
TikTok wprowadza interaktywne rozwiązania w swoich filmikach

Interaktywne rozwiązania w filmach na TikToku

Marketerzy zyskują nowe możliwości w tworzeniu angażujących reklam wideo na TikToka. Platforma społecznościowa wprowadza interaktywne rozwiązania, takie Gift Code Sticker lub Pop-out Showcase, które są elementami reklamy wideo. Interaktywne dodatki dzielą się na pakiety Standard (Display Card, Gift Code Sticker, Voting Sticker, Countdown Sticker) i Premium (Pop-out Showcase, Gesture, Super Like 2.0). Obecnie jeszcze nie wszystkie dodatki są dostępne, część znajduje się w fazie testowej.

Interaktywne rozwiązania wprowadzane przez TikTok mają ułatwić markom zaangażowanie potencjalnych klientów w swoje działania i produkty. Dodatki z pakietu Standard umożliwiają osiągnięcie takich celów marketingowych jak zwiększenie liczby kliknięć i konwersję. Dodatki z pakietu Premium z kolei umożliwiają budowanie społeczności oraz świadomości marki.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.