Szukaj
Pasek wyszukiwania na tle klawiatury laptopa.

Nazwa witryny zastąpi Title tag w wynikach wyszukiwania

Najnowsza aktualizacja wyszukiwarki Google sprawi, że to nazwa witryny, a nie Title tag, będzie widoczna w wynikach wyszukiwania.

Po kilkutygodniowych testach aktualizacja została wprowadzona na stałe dla wyszukiwań w języku angielskim, niemieckim, francuskim i japońskim. Google zapowiada rozszerzenie jej na pozostałe języki w niedalekiej przyszłości.

Tak więc od teraz w wynikach znajdziemy ogólną nazwę strony internetowej, a nie tylko jej adres, jak dotychczas. W związku z tym zmieni się również wygląd faviconu. Ikona pokaże się tuż obok nazwy witryny i będzie większa. Google zaleca, aby było to przynajmniej 48 pikseli. Modyfikacje te mają ułatwić użytkownikom identyfikację witryny.

W praktyce może to oznaczać zmiany w ruchu na stronie. W najbliższym czasie marketerzy powinni mieć na uwadze swoje wyniki. Być może nazwa witryny wyświetlana w wynikach wyszukiwania lub favicon wymagają drobnych poprawek.

Na ten moment aktualizacja zawiera jednak kilka nieścisłości. Jak dotąd nie zmienił się sposób wyświetlania subdomen. Okazuje się również, że w zależności od tego, czy wpisywana nazwa zawiera spację czy też nie, wygląd rezultatów wyszukiwania może być różny.

Widok wyników wyszukiwania zawierających nazwę witryny.
Źródło: searchenginejournal.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.