Szukaj
Obrazek przedstawiający żarówkę symbolizującą pomysłowość.

Google News i Google Discover, czyli Aspirate w Twoich codziennych wiadomościach

Google oferuje swoim użytkownikom wiele różnych sposobów wyszukiwania treści. W dobie przesytu informacji i bodźców kluczową rolę odgrywają treści spersonalizowane, dopasowane do zainteresowań i preferencji. Użytkownicy cenią sobie narzędzia, które filtrują najświeższe wiadomości z całego świata i zwracają te, które są najważniejsze dla odbiorcy. Poniżej przedstawiamy dwa tego typu narzędzia, które mają szczególne znaczenie dla Aspirate.

Zdjęcie mężczyzny przeglądającego newsy na tablecie.

Google News

Google News to zbiór różnego rodzaju treści, z różnych serwisów, które są sortowane w taki sposób, aby dostęp do nich był szybki i łatwy dla odbiorcy. Czytelnik otrzymuje przefiltrowane, najświeższe i najciekawsze wiadomości, zgodnie z jego lokalizacją, zainteresowaniami. Pozwala to na ogromną oszczędność czasu, a same wiadomości można wygodnie przeglądać zarówno w wersji mobilnej, jak i desktopowej. Google News jest dostępny w różnych wersjach dla ponad 20 regionów i 12 języków, które są ciągle uzupełniane.

Google Discover

Google Discover to aplikacja, wyświetlająca  użytkownikom treści, które najprawdopodobniej ich zainteresują. Algorytm wyszukujący informacje dla odbiorcy bierze pod uwagę różne parametry, np.  historia wyszukiwania, aktywność w aplikacjach czy Internecie. Sam czytelnik, może osobiście zaznaczyć interesujące go tematy, aby proponowane mu treści były jeszcze lepiej dopasowane. Google Discover to nie tylko newsy pisane, ale również wideo czy przykładowo notowania na giełdzie. Google stale pracuje nad udoskonalaniem swojego narzędzia, dlatego można się spodziewać, że jego funkcjonalności ewoluują, a treści będą jeszcze lepiej dopasowane.

Co lubi Wujek Google?

Google Discover oraz Google News ukazują tylko treściwy, nieszablonowy, ciekawy content. Uwielbiają dogłębne wyczerpywanie tematów oraz odpowiedzi na konkretne pytania. Lubią oryginalne, unikatowe, dobrej jakości zdjęcia i grafiki. Nie znoszą wprowadzania użytkowników w błąd i clickbaitowych haseł. Kochają tematy na czasie, ale nie przekreślają ponadczasowego contentu.

Dlaczego o tym wspominamy?

Okazuje się, że Google docenia treści publikowane w serwisie Aspirate i chętnie podsuwa je użytkownikom Google Discover oraz Google News. Oznacza to, że tworzone przez nas artykuły oraz nowinki spełniają wymagania Google — a to wcale nie jest takie łatwe ;). Cały czas pracujemy nad jakością naszych treści, by jak najszybciej przekazywać użytkownikom najważniejsze informacje z branży marketingowej. Nierzadko nowinki marketingowe publikujemy jako pierwsi w Polsce!

Jeśli interesujesz się marketingiem i korzystasz z Google Discover oraz Google News z pewnością zobaczysz nas w swoich codziennych wiadomościach!

Udostępnij:
Ewa Kędra
Ewa Kędra
Researcher. Odpowiedzialna za rozwój kategorii wiedza. Buduje wartościową bazę produktów godnych uwagi. Prywatnie absolwentka Logistyki, miłośniczka storytellingu, fanka reklam PPC.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.