Szukaj
Telefon z ekranem logowania do Facebooka, trzymany w ręce.

Wspólne reklamy i lokalne dostawy od Meta

Wspólne reklamy to nowa opcja kolaboracji, dostępna od teraz w połączeniu z lokalnymi dostawami dla wszystkich marek na Facebook i Instagramie.

Nowa funkcja umożliwia współpracę między restauracjami i sklepami spożywczymi a lokalnymi dostawcami. Ich celem jest dotarcie do większego grona odbiorców w pobliżu oraz poszerzenie możliwości zakupów online. Połączenie ich z dostawą na wskazany adres wydaje się ciekawą opcją przyciągnięcia uwagi nowych klientów.

Kliknięcie reklamy powoduje przeniesienie użytkownika do strony internetowej lub aplikacji firmy partnerskiej. Oferowane posiłki i produkty wraz z ich cenami są tam wyświetlane tuż obok opcji zakupu. Co ważne, strona pokazuje jedynie dostępne na dany moment artykuły, pomijając te, których brakuje w magazynie. Dzięki temu zakupy są łatwiejsze i zajmują mniej czasu w porównaniu do tradycyjnych form składania zamówień.

Zgodnie z wynikami przeprowadzonych testów, wspólne reklamy przynoszą oczekiwane efekty. Biorąc pod uwagę to, jak cenna jest dla klientów wygoda, ten rodzaj kampanii może okazać się warty wypróbowania.

Reklama lokalnej restauracji na Facebooku.
Źródło: facebook.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.