Facebook testuje ulepszony profil firmy, który ma zwiększyć zaangażowanie klientów i ułatwić osiąganie zamierzonych celów biznesowych.
Aktualizacja ma być dostępna dla wszystkich małych i średnich film. Poza podstawowymi danymi, takimi jak opis, dane kontaktowe czy godziny pracy, Meta zaleca uzupełnienie strony przyciskami CTA. Są to m.in. funkcje Zadzwoń teraz, Kup teraz czy Wyślij wiadomość. Sprawi to, że użytkownicy zyskają szybszy dostęp do rozmaitych funkcji, zwiększających ich zaangażowanie. Sam Facebook twierdzi, że dzięki temu profil firmy będzie bardziej przejrzysty i intuicyjny.
Pomocne w docieraniu do większej liczby odbiorców mają być nowe dane na ich temat. Od teraz Meta udostępni firmom wgląd do informacji takich jak lokalizacja i wiek osób, do których docierają posty.
Kolejną nowością są udoskonalenia w kwestii bezpieczeństwa strony. Jednym z nich jest wprowadzenie weryfikacji dwuetapowej, która jest już dostępna w ustawieniach profilu. Innym przydatnym narzędziem jest możliwość większej kontroli nad komentarzami swoich obserwatorów. Każdy profil firmowy może ustalić konkretne kryteria, które musi spełnić komentarz, aby był udostępniony publicznie. W tym celu powstało narzędzie Moderation Assist. Co ciekawe, administrator może podjąć decyzję na temat tego, kto będzie mógł komentować posty–wszyscy użytkownicy, czy wyłącznie obserwatorzy.
Szczegółowe informacje na temat nowych funkcji są dostępne w Centrum pomocy dla firm w Meta.
