Szukaj
Biurko z laptopem, notesem i logo Twittera.

Twitter wprowadza Campaign Planner

Twitter wprowadza długo testowany Campaign Planner, aby pomóc marketerom zwiększyć efektywność reklam. 

Nowe narzędzie oferuje szereg możliwości. Umożliwi wgląd do prognozowanych zasięgów, budżetu i wyników reklamy, jeszcze przed jej opublikowaniem. Statystyki te będą jedynie szacunkowe, ale ułatwią odpowiednie ukierunkowanie kampanii. Według testerów, Campaign Planner okazał się dużą pomocą w osiągnięciu zamierzonych celów reklamowych. 

Twitter określił też zalecane ustawienia kampanii. Należą do nich m.in. zwiększona częstotliwość reklam, odpowiedni czas trwania kampanii – minimum 5 tygodni oraz dobrany z pomocą Plannera budżet.

Na razie opcja ta jest dostępna jedynie dla wybranych partnerów, ale w niedalekiej przyszłości ma zostać udostępniona szerszemu gronu. Twitter zapowiedział już kolejne ulepszenia nowego narzędzia.

Wygląd panelu Campaign Plannera na Twitterze.
Źródło: business.twitter.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.