Szukaj
Jak iOS 15 wpłynie na analizę kampanii reklamowej?

Jak iOS 15 wpłynie na analizę kampanii reklamowej?

Wraz z premierą najnowszego iPhone 13, firma Apple wydała aktualizację iOS 15. Wielu marketingowców zadaje sobie pytanie, jak najnowsza aktualizacja systemu operacyjnego wpłynie na ich zbieranie danych z kampanii marketingowej? Apple, podobnie jak wiele firm, zwiększa swoje zaangażowanie w ochronę danych konsumentów. Jednym ze sposobów będzie Ochrona prywatności poczty, która uniemożliwi nadawcom korzystanie z niewidzialnych pikseli do zbierania danych o użytkownikach.

Oznacza to, że od klientów korzystających z Apple Mail, Marketerzy nie będą mogli zbierać informacji dotyczących zaangażowania w pocztę e-mail. Jednakże aktualizacja ta ma wpływ jedynie na zbieranie informacji o aktywności związanej z zaangażowaniem przed kliknięciem. Wszelki ruch kierowany z e-maila na konkretną witrynę nadal może być gromadzony przez narzędzia analityczne.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.