Szukaj
Aktualizacja algorytmu Google Title

Aktualizacja algorytmu Google Title

Wyszukiwarka Google wprowadziła zmianę w powstawaniu tytułów, której celem jest poprawienie dopasowania wyświetlanych treści na stronie z wynikami wyszukiwania. Od teraz Google jako źródło tekstu do znacznika Title uznaje również teksty zawarte bezpośrednio na stronie w postaci wyróżnionych tytułów, umieszczonych w tagach nagłówka. Pomimo zautomatyzowania procesu, eksperci radzą, by nadal optymalizować znaczniki Title, ponieważ ich udział w wynikach wciąż stanowi ponad 80%.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.