Szukaj
Nowe zalecenia dotyczące nagłówków w Google

Nowe zalecenia dotyczące nagłówków w Google

W sierpniu tego roku Google wprowadził aktualizację, mającą na celu zastępowanie niektórych tytułów stron w wyszukiwarce “bardziej odpowiednim tekstem”, zaczerpniętym ze strony. Wychodząc naprzeciw wszelkim spekulacjom, Google opublikował zaktualizowane sprawdzone metody pisania nagłówków stron, które mają zapewnić ograniczenie ingerencji w zaplanowane nagłówki.

Przykładowe zalecenia Google zawierają informacje o tym, aby każda strona miała swój unikalny tytuł, a sam jego tekst powinien być krótki, zwięzły i jasny. Należy również unikać powtórzeń, a nazwy brandowe powinny pojawiać się na początku tytułu.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.