Szukaj
Telefon z widocznym ekranem logowania do Google trzymany w ręce

Nowe zasady dotyczące spamu w Profilu Firmy Google

Google zaktualizowało zasady spamu w Profilu Firmy. Najnowsze z nich dotyczą m.in. publikowania zdjęć.

Dotychczas, treści, których należało unikać obejmowały m.in. błędy w pisowni, niezweryfikowane linki czy grafiki o słabej jakości. Zgodnie z najnowszą aktualizacją, kolejne elementy uznawane za spam to zduplikowane posty, logo, zdjęcia i materiały wideo. Tym sposobem Google chce promować unikatowe treści.

Według Google, posty z wymienionymi elementami, nie są wartościowe dla użytkownika. Treści z tego typu zawartością będą usuwane z Profilu Firmy. Może okazać się to równoznaczne z pominięciem strony w wynikach wyszukiwania Google oraz Map. Oznacza to, że częste dodawanie do witryny tych samych materiałów może przynieść więcej szkód niż pożytku. Według ekspertów, koniecznie jest także ograniczenie umieszczania logo marki w każdym dodawanym materiale.

Na ten moment, nikt nie jest w stanie przewidzieć długotrwałych skutków wprowadzonej zmiany. Jednak nowy wpis rozwijający zasady spamu w Google może okazać się sporym problemem, szczególnie dla witryn cyklicznie publikujących ten sam rodzaj treści.

Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.