Szukaj
Logo mediów społecznościowych na czarnych kwadratach

Linki do mediów społecznościowych w profilu firmy Google

Google rozszerza linki do mediów społecznościowych widocznych w profilu firmy.

Jak dotąd dostęp do tych funkcji był mocno ograniczony. Teraz koncern rozszerza aktualizacje na kolejne regiony i branże. Google nie podaje jednak żadnych szczegółów na temat nowych obszarów. Możliwe, że będą one dostępne również w Polsce.

Każda firma będzie mogła dodać jeden link, prowadzący do swojego profilu na każdej z głównych platform społecznościowych. Mowa tu o Facebooku, Instagramie, LinkedIn, TikToku, Pintereście, YouTube oraz X. Linki wyświetlą się w profilu firmy Google oraz Mapach. Bez wątpienia będzie to duże ułatwienie dla użytkowników oraz samych firm, które będą mogły kierować ruch na swoje profile społecznościowe.

Linki można dodać, wybierając opcje edycji profilu, a konkretnie w zakładce Informacje biznesowe.

Zrzut ekranu przedstawiający linki do mediów społecznościowych w profilu firmy Google
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.