Szukaj
Grupa osób analizująca wykresy na tablecie

Nowe filtry raportów w Google Analytics 4

Google Analytics 4 wprowadza kolejne aktualizacje. 22 lipca tego roku pojawiła się możliwość stosowania szczegółowych filtrów oraz tworzenia raportów niestandardowych.

Filtry do szczegółowych raportów, mają umożliwić wgląd do podzbioru danych. Można je zastosować na przykład, aby zobaczyć tylko dane z aplikacji na Android, podczas flirtowania danych z aplikacji na iOS.

Aby zastosować filtr należy:

  • Kliknąć +Dodaj filtr u góry raportu szczegółowego.
  • W kreatorze filtrów wybrać Uwzględnij lub Wyklucz
  • Z listy Wymiar wybrać wymiar.
  • W polu Wartości wymiarów zastosować jeden lub więcej z nich.
  • Opcjonalnie można w zakładce Dodaj nowy warunek, aby utworzyć maksymalnie 4 nowe.
  • Po kliknięciu Zastosuj, filtr będzie zastosowany.

Kolejna z nowych funkcji, filtrowanie raportów niestandardowych, ma przyczynić się do ich lepszego ukierunkowania. Na przykład, w jednym będzie można zawrzeć tylko dane mobilne, a w drugim tylko dane internetowe.

Nowe funkcje mają służyć usprawnieniu Google Analytics, a przy tym wydajniejszej analizie działań i ich usprawnieniu.

Zrzut ekranu pokazujący opcję edytowania filtrów raportów w Google Analytics.
Źródło: mastakstudio.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.