Od teraz na każdym koncie możemy zmienić domyślny model atrybucji na „Model Na Podstawie Danych” dla wszystkich raportów.
Zadaniem modelu atrybucji jest określanie sposobu przypisywania udziału w konwersjach poszczególnym punktom styczności z klientem na ścieżkach konwersji. Na stronie „Ustawienia atrybucji” zaktualizowano listę dostępnych modeli atrybucji. Użytkownicy mają teraz do wyboru atrybucję opartą na danych, modele oparte na regułach obejmujące wiele kanałów (np. Model spadku udziału z upływem czasu w wielu kanałach) oraz model „Preferowane ostatnie kliknięcie w Google Ads”.
W sekcji „Raportowanie modelu atrybucji” należy wybrać model, którego chcemy używać do obliczania udziału w konwersjach, raportach, usłudze w Analytics i raportach konwersji we wszystkich połączonych projektach Firebase. Zmiana modelu atrybucji wpłynie zarówno na dane historyczne, jak i na przyszłe dane.