Szukaj
Integracja Search Ads 360 z Google Analytics 4

Search Ads 360 zintegrowany z Google Analytics 4

W związku z wyłączeniem Universal Analytics Google intensywnie pracuje nad dopracowaniem i rozszerzeniem funkcjonalności Google Analytics 4. 

Tym razem uruchomiono integrację Search Ads 360 z GA4. Dzięki temu reklamodawcy zyskają możliwość wyświetlania sesji, użytkowników i konwersji w kontekście wymiarów, takich jak źródło, kampania, medium i domyślne grupowanie kanałów. Będą też mogli zobaczyć dane atrybucji w wielu kanałach w raportach “Porównanie modeli” i “Ścieżki konwersji”.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.