Google rozszerza ciągłe przewijanie wyników wyszukiwania na komputery.
Ten sposób przeglądania został wprowadzony do przeglądarki mobilnej ponad rok temu. Teraz przyszedł czas również na komputery. Dzięki tej aktualizacji użytkownicy zyskają dostęp do większej ilości informacji, przy jednoczesnym ograniczeniu liczby potrzebnych do tego kliknięć. Jak wiadomo, mało kto kiedykolwiek sprawdza drugą, czy trzecią stronę wyników. Większość osób skupia się wyłącznie na kilkunastu stronach widocznych w pierwszej kolejności. Zmiana sposobu przewijana może pozytywnie wpłynąć na zasięgi witryn o nieco słabszej pozycji w rankingu.
Ciągłe przewijanie wyników wyszukiwania wiąże się również ze zmianami w wyświetlaniu reklam. Od teraz, reklamy tekstowe zobaczymy nie tylko na górze i dole strony, ale także pośrodku. Kampanie lokalne oraz produktowe pozostaną bez zmian.
Aktualnie zmiana ta została wprowadzona tylko w Stanach Zjednoczonych. Nie wiadomo jeszcze, kiedy pojawi się w innych krajach. O wszelkich aktualizacjach tej kwestii będziemy informować na bieżąco w naszym serwisie.
