Szukaj
Guy Kawasaki

Guy Kawasaki

Strategia marketingowa Storytelling

Przedsiębiorca, autor, mówca, evangelist marketingu. W 2004 współzałożył firmę, która stworzyła stronę internetową Alltop: gromadzi ona źródła RSS i organizuje je w tematy, takie jak photography.alltop.com, czy social-media.alltop.com. Publikuje ona również interesujące historie. Zbierał liczne doświadczenia w wielu prestiżowych firmach, był m.in. specjalnym doradcą CEO Motorola Division w Google, głównym evangelist w Canva oraz ambasadorem marki Mercedes Benz USA. Autor piętnastu książek, które stały się podręcznikami dla najlepszych instytucji akademickich na świecie i zostały bestsellerami New York Timesa i Wall Street Journal. Wygłasza ponad 50 przemówień w roku dla takich firm jak Apple, Nike, Audi czy Google. Swoją wiedzą dzieli się także w podcaście, na blogu i na zajęciach online nagranych dla Udemy oraz Skillshare. Jest znany przede wszystkim za swoje osiągnięcia w evangelism marketing, który spopularyzował podczas swojej pracy w dziale Macintosh w firmie Apple.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.