Szukaj

Test A/B

Strategia marketingowa

Polega na udostępnieniu różnym grupom użytkowników co najmniej dwóch wersji tej samej witryny, produktu itd. Ma na celu porównanie skuteczności obydwu opcji, w celu wybrania tej o wyższej konwersji. Testom może podlegać np. wygląd strony internetowej czy rodzaj CTA.

Powiązane wpisy:
11 stycznia 2024

Instagram udostępnia testową wersję nowej funkcji, która pozwala na publikowanie własnego zdjęcia lub nagrania na Story innego użytkownika. Aktualizacja ta została stworzona z myślą o współpracach i zapewne to w tej roli sprawdzi się najlepiej. Poza tym będzie też dostępna dla prywatnych użytkowników. Wystarczy zrobić zdjęcie i wybrać nową opcję, widoczną wśród pozostałych metod publikacji […]

Dowiedz się więcej...
8 stycznia 2024

Instagram pracuje nad nową aktualizacją, która umożliwi użytkownikom publikowanie na swoim profilu kolekcji postów, również autorstwa innych użytkowników. Twórcy kolekcji mogą zadecydować, kto ją zobaczy, zatytułować ją oraz umożliwić znajomym dodawanie do niej swoich treści. Celem nowej funkcji jest zachęcenie odwiedzających profil do jego zaobserwowania, dzięki lepszemu zapoznaniu się z zainteresowaniami i pasjami danej osoby. […]

Dowiedz się więcej...
3 stycznia 2024

Google rozpoczyna testy nowej funkcji, jaką są Notatki użytkowników, dołączone do wyników wyszukiwania. Notatki mają być pewnego rodzaju komentarzami na temat danego wyniku wyszukiwania. Dopiski będą mogli publikować zarówno eksperci w danej dziedzinie, jak i wszyscy inni użytkownicy. Docelowo dopiski te mają tworzyć bazę podpowiedzi oraz wskazywać, czy dana witryna jest przydatna, jeszcze przed wejściem […]

Dowiedz się więcej...
Więcej...
Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.