Szukaj

Persona marketingowa

Strategia marketingowa

Profil idealnego klienta. Persona jest osobą, do której marka chce dotrzeć ze swoją ofertą. Ma określone cechy, takie jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania czy zainteresowania. Pozwala na zrozumienie mechanizmów działania potencjalnego klienta i stworzenie treści odpowiadających jego potrzebom.

Powiązane wpisy:
15 listopada 2022

Święta, Nowy Rok i Black Friday 2022 zbliżają się wielkimi krokami! Zanim jednak usiądziemy przy wigilijnym stole, a świąteczna atmosfera pochłonie nas bez reszty, minie kilka dobrych tygodni. Pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni największych wyprzedaży – czyli Black Friday 2022. Zaplanowanie strategii marketingowej na Black Friday to kluczowe działanie, aby wyróżnić się na tle […]

Dowiedz się więcej...
14 września 2022

Kilka dni temu pracownicy Meta otrzymali informację, zgodnie z którą zakupy na Instagramie zmienią swoją formę. Jako powód podano koncentrację na działaniach napędzających reklamy w aplikacji. Instagram nie zamierza całkowicie zrezygnować z możliwości zakupów, jednak znacznie ograniczy dostępne dotychczas możliwości. W tym celu ma powstać nowa, prostsza i mniej spersonalizowana wersja strony zakupowej. Na ten […]

Dowiedz się więcej...
Więcej...
Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.