Szukaj

Konwersja

Analityka Reklama

Działanie użytkownika przyczyniające się do osiągnięcia przez firmę założonych celów. Może polegać na zapisaniu się do newslettera, wejściu w konkretny link, udostępnieniu strony czy dokonaniu zakupu. Wskaźnik konwersji najczęściej mierzony jest w konkretnym przedziale czasowym, np. w ciągu miesiąca, i pokazuje efektywność strony.

Powiązane wpisy:
23 listopada 2022

Dzięki najnowszej aktualizacji Meta Ads konwersja z podziałem na wiek i płeć znów jest dostępna. Obydwie te kategorie przez dłuższy były wyłączone z podglądu. Od teraz marketerzy ponownie mogą analizować swoich odbiorców pod względem przedziału wiekowego i płci. Oprócz tego wrócił dostęp do umiejscowienia konwersji. Ta kategoria pozwala sprawdzić, gdzie użytkownik wszedł w interakcję z […]

Dowiedz się więcej...
15 listopada 2022

Święta, Nowy Rok i Black Friday 2022 zbliżają się wielkimi krokami! Zanim jednak usiądziemy przy wigilijnym stole, a świąteczna atmosfera pochłonie nas bez reszty, minie kilka dobrych tygodni. Pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni największych wyprzedaży – czyli Black Friday 2022. Zaplanowanie strategii marketingowej na Black Friday to kluczowe działanie, aby wyróżnić się na tle […]

Dowiedz się więcej...
25 października 2022

Kilka dni temu, w programie Google Ads pojawiły się nowe kolumny raportowania, które ułatwią dostęp do danych na temat konwersji. Mowa tu o następujących kolumnach: Wyniki Wartość wyników Cele konwersji Dotychczas wgląd do wyżej wymienionych danych wymagał zastosowania dodatkowych segmentów. W kolumnie wyników znajdują się informacje na temat liczby konwersji, uzyskanej przez jej główne źródło, […]

Dowiedz się więcej...
Więcej...
Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.