Szukaj

Favicon

Strony internetowe

Niewielka ikona, wyświetlająca się przed adresem witryny, na karcie przeglądarki oraz w zapisanych zakładkach użytkownika. Jest elementem graficznym, kojarzącym się ze stroną internetową, wyróżniającym ją na tle innych. Najczęściej ma formę logo marki lub jego uproszczonej wersji. Zastosowanie faviconu pozytywnie wpływa na UX oraz spójność wizerunku firmy.

Powiązane wpisy:
2 czerwca 2022

Google jest w fazie eksperymentów związanych z reklamami mobilnymi Google Ads, w którym favicony są wyświetlane obok adresu URL w sposób podobny do wyświetlania wyników, które nie były sponsorowane. Google Ads obecnie testuje nowe rozwiązania, którymi jest wykorzystanie nowego słownictwa, jak reklama czy sponsorowane nad reklamami w wyszukiwarce mobilnej. Nie wykorzystuje ono już jedynie słowa […]

Dowiedz się więcej...
11 września 2023

Nazwa witryny, z której pochodzi dany wynik wyszukiwania w Google, wreszcie będzie widoczna. Zmiana ta ma pozytywnie wpłynąć na rozpoznawalność strony internetowej. Początkowo Google testowało aktualizację w wynikach wyszukiwania po angielsku, francusku i japońsku. Teraz jest ona dostępna w każdym języku, obsługiwanym przez wyszukiwarkę. Nowa funkcja obejmuje stronę główną na poziomie domeny oraz subdomeny. Nazwa […]

Dowiedz się więcej...
20 października 2022

Najnowsza aktualizacja wyszukiwarki Google sprawi, że to nazwa witryny, a nie Title tag, będzie widoczna w wynikach wyszukiwania. Po kilkutygodniowych testach aktualizacja została wprowadzona na stałe dla wyszukiwań w języku angielskim, niemieckim, francuskim i japońskim. Google zapowiada rozszerzenie jej na pozostałe języki w niedalekiej przyszłości. Tak więc od teraz w wynikach znajdziemy ogólną nazwę strony […]

Dowiedz się więcej...
Więcej...
Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.