Szukaj

CTR

ang. click through rate, współczynnik klikalności

Analityka Reklama

Informuje o trafności reklam, linków i słów kluczowych. Otrzymuje się go, dzieląc liczbę kliknięć, np. w reklamę, przez liczbę jej wyświetleń. Wysoki stosunek CTR oznacza, że użytkownicy uważają zamieszczoną ofertę za przydatną i atrakcyjną, natomiast niski wskazuje na konieczność dokonania poprawek.

Powiązane wpisy:
9 listopada 2023

W odpowiedzi na zwiększone obostrzenia prawne Unii Europejskiej związane z gromadzeniem danych na potrzeby reklam, oraz wprowadzeniem aktów DSA i DMA, Meta wprowadza opcję wyłączenia reklam w swoich aplikacjach. Instagram i Facebook bez reklam brzmią zachęcająco, ale oczywiście ma na nic za darmo, a cena takiego luksusu nie należy do najniższych. Już od tego miesiąca […]

Dowiedz się więcej...
31 października 2023

Instagram pracuje nad nową grupą Relacji „w pobliżu”, w której treści będą dopasowywane na podstawie lokalizacji użytkownika. Znajdziemy tam wszystkie relacje użytkowników i firm, znajdujących się w okolicy. Pomysł wydaje się świetną okazją do odkrywania nowych miejsc i wydarzeń, a może i nawiązywania znajomości, w oparciu o podobne upodobania. Aktualizacja ta może okazać się naprawdę […]

Dowiedz się więcej...
30 października 2023

YouTube testuje nową funkcję, która pozwoli na blokowanie sekcji komentarzy pod filmami w taki sposób, aby nie mogły pojawić się w niej żadne nowe wpisy. Na ten moment platforma umożliwia całkowite wyłączenie możliwości komentowania wybranego filmu lub wszystkich treści publikowanych na kanale. Teraz YouTube pracuje nad kolejną aktualizacją, umożliwiającą blokowanie wszystkich przyszłych komentarzy, z jednoczesnym […]

Dowiedz się więcej...
Więcej...
Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.