ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów

Twitter - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Nowe narzędzia biznesowe na Twitterze

Nowe narzędzia biznesowe na Twitterze

Twitter jest w trakcie testowania nowego narzędzia, które miałoby umożliwić użytkownikom tworzenie wspólnych tweetów. By je wykorzystać, twórca musiałby najpierw stworzyć post, a następnie wysłać…

Twitter testuje sklepy w aplikacji

Twitter testuje sklepy w aplikacji mobilnej

Twitter rozwija swoje podejście do handlu elektronicznego, o czym świadczył testowany moduł Shop dla profili Professional. Kolejnym krokiem okazały się testy sklepów na twitterze z…

Tag: Twitter

Twitter to amerykański serwis społecznościowy, którego cechą charakterystyczną jest wymiana tzw. tweetów, czyli krótkich wiadomości tekstowych. Serwis ten powstał w 2006 roku, a jego głównym celem jest nie tylko wymiana opinii między użytkownikami, ale także przekazywanie informacji w formie dziennika internetowego. Często nazywany jest serwisem informacyjnym lub miniblogiem. Słowo tweet z angielskiego oznacza „ćwierkać, dlatego właśnie logo Twittera zawiera ptaka. Pojedynczy tweet nie może być dłuższy niż 140 znaków, a załączone do niego zdjęcia, nazwy użytkowników lub linki wliczają się w ten limit. Tweety są uporządkowane chronologicznie. Użytkownik może również przejść do powiadomień, gdzie sprawdzi, kto o nim lub do niego pisał oraz kto polubił, czy podał dalej jego wpis.