
Nowy chatbot BlenderBot 3 od Meta
Boty służące do komunikacji z Internautami zyskują coraz większą popularność. Zgodnie z tym, Meta wprowadza…
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
Boty służące do komunikacji z Internautami zyskują coraz większą popularność. Zgodnie z tym, Meta wprowadza…
Meta po raz kolejny wspiera reklamodawców, tym razem poprzez Advertiser Success Center. Jest to nowa,…
Meta wprowadza nowy model sztucznej inteligencji, który jest w stanie automatycznie skanować setki tysięcy cytatów…
Facebook wprowadza nową opcję współpracy między twórcami, w celu zwiększenia monetyzacji publikowanych treści. O poprzednich…
Facebook wprowadza nowe funkcje w Grupach, w celu zwiększenia ich popularności wśród użytkowników. Aktualizacja obejmuje…
Meta wprowadza szereg nowych opcji, które mają posłużyć użytkownikom do monetyzacji twórczości, między innymi w…
Meta odpowiada na rosnącą popularność rolek na swoich platformach społecznościowych, wprowadzając kolejne ulepszenia. Niektórzy użytkownicy…
Facebook rozwija opcję dodawania szybkich reakcji na oglądane rolki. Jest to wyjście naprzeciw przyzwyczajeniom użytkowników…
Według doniesień użytkowników Facebooka Meta testuje nowy układ desktopowej wersji aplikacji. Zmiany uwzględniają m.in. przeniesienie…
Meta wkracza w kolejny etap walki o użytkowników z TikTokiem! Wraz z uruchomieniem Reels, Facebook…
Boty służące do komunikacji z Internautami zyskują coraz większą popularność. Zgodnie z tym, Meta wprowadza do sowich usług BlenderBot 3. Jest to nowy model sztucznej…
Meta po raz kolejny wspiera reklamodawców, tym razem poprzez Advertiser Success Center. Jest to nowa, ogólnodostępna platforma edukacyjna, zawierająca wszystkie podstawowe informacje o reklamach na…
Meta wprowadza nowy model sztucznej inteligencji, który jest w stanie automatycznie skanować setki tysięcy cytatów z witryn jednocześnie. Ma to on na celu sprawdzenie, czy…
Facebook wprowadza nową opcję współpracy między twórcami, w celu zwiększenia monetyzacji publikowanych treści. O poprzednich aktualizacjach sposobów zarobku w Meta pisaliśmy jakiś czas temu tutaj:…
Facebook wprowadza nowe funkcje w Grupach, w celu zwiększenia ich popularności wśród użytkowników. Aktualizacja obejmuje m.in. nowy pasek boczny aplikacji. Od teraz są w nim…
Meta wprowadza szereg nowych opcji, które mają posłużyć użytkownikom do monetyzacji twórczości, między innymi w obrębie Reelsów czy NFT. Obecnie Meta testuje nowy Creator Marketplace…
Meta odpowiada na rosnącą popularność rolek na swoich platformach społecznościowych, wprowadzając kolejne ulepszenia. Niektórzy użytkownicy Instagrama, podczas publikowania zdjęć, otrzymują powiadomienia na temat możliwości wykorzystywania…
Facebook rozwija opcję dodawania szybkich reakcji na oglądane rolki. Jest to wyjście naprzeciw przyzwyczajeniom użytkowników Facebooka, którzy często korzystają z opcji dodawania reakcji do postów,…
Według doniesień użytkowników Facebooka Meta testuje nowy układ desktopowej wersji aplikacji. Zmiany uwzględniają m.in. przeniesienie paska nawigacji w pionie na lewą stronę ekranu. Co więcej,…
Meta wkracza w kolejny etap walki o użytkowników z TikTokiem! Wraz z uruchomieniem Reels, Facebook stawia na maksymalne wykorzystanie skali platformy do czerpania korzyści z…
Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Zgłoś newsa
Paczka dla mediów
Polityka Prywatności
Copyright © 2022 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI