ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów

Facebook - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Chatbot wyświwetlany na ekranie smartfona.

Nowy chatbot BlenderBot 3 od Meta

Boty służące do komunikacji z Internautami zyskują coraz większą popularność. Zgodnie z tym, Meta wprowadza do sowich usług BlenderBot 3. Jest to nowy model sztucznej…

Osoba siedząca przy biurku z laptopem i notatkami.

Meta Advertiser Success Center dla reklamodawców

Meta po raz kolejny wspiera reklamodawców, tym razem poprzez Advertiser Success Center. Jest to nowa, ogólnodostępna platforma edukacyjna, zawierająca wszystkie podstawowe informacje o reklamach na…

Osoba logująca się do Facebooka na telefonie

Współpraca między twórcami na Facebooku

Facebook wprowadza nową opcję współpracy między twórcami, w celu zwiększenia monetyzacji publikowanych treści. O poprzednich aktualizacjach sposobów zarobku w Meta pisaliśmy jakiś czas temu tutaj:…

Osoba logująca się do Facebooka na tablecie.

Nowe funkcje w Grupach na Facebooku

Facebook wprowadza nowe funkcje w Grupach, w celu zwiększenia ich popularności wśród użytkowników. Aktualizacja obejmuje m.in. nowy pasek boczny aplikacji. Od teraz są w nim…

Telefon z wyświetlonym logo Meta

Nowe opcje zarobku na NFT i Reels w Meta

Meta wprowadza szereg nowych opcji, które mają posłużyć użytkownikom do monetyzacji twórczości, między innymi w obrębie Reelsów czy NFT. Obecnie Meta testuje nowy Creator Marketplace…

Logo Reels na Instagramie

Nowe opcje tworzenia rolek na Instagramie i Facebooku

Meta odpowiada na rosnącą popularność rolek na swoich platformach społecznościowych, wprowadzając kolejne ulepszenia. Niektórzy użytkownicy Instagrama, podczas publikowania zdjęć, otrzymują powiadomienia na temat możliwości wykorzystywania…

Reakcje na Facebookowe rolki

Facebook wprowadza opcję szybkich reakcji na reels

Facebook rozwija opcję dodawania szybkich reakcji na oglądane rolki. Jest to wyjście naprzeciw przyzwyczajeniom użytkowników Facebooka, którzy często korzystają z opcji dodawania reakcji do postów,…

Tag: Facebook

Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.