ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów

Facebook - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Osoba logująca się do Facebooka na laptopie.

Facebook testuje nowy profil firmy

Facebook testuje ulepszony profil firmy, który ma zwiększyć zaangażowanie klientów i ułatwić osiąganie zamierzonych celów…

Telefon z logo Instagrama na tle dużego logo Meta

Meta ogranicza możliwości reklamy dla nastolatków

Meta wprowadza poważne zmiany, ograniczające możliwości reklamodawców w zakresie reklamy dla nastolatków. W przyszłym miesiącu zniknie możliwość kierowania kampanii do nastoletnich użytkowników na podstawie ich…

Telefon z logo Facebooka, na ciemnym tle

Facebook przywraca czat w aplikacji

W ramach ostatnich testów Facebook zrezygnował z Messengera, wprowadzając czat, dostępny bezpośrednio w aplikacji. Facebook usunął własny czat w 2014 roku, tworząc osobny komunikator, przeznaczony…

Osoba trzymająca telefon z logo Reels

Meta wprowadza oznaczenia współprac w Rolkach

Najnowsza aktualizacja na Facebooku wprowadza obowiązkowe oznaczenia współprac w Rolkach, w celu ułatwienia współpracy z markami. Jeżeli twórca publikuje Rolkę w ramach współpracy z firmą,…

Osoba logująca się do Facebooka na laptopie.

Facebook testuje nowy profil firmy

Facebook testuje ulepszony profil firmy, który ma zwiększyć zaangażowanie klientów i ułatwić osiąganie zamierzonych celów biznesowych. Aktualizacja ma być dostępna dla wszystkich małych i średnich…

Osoba logująca się do Facebooka za pomocą telefonu.

Rolki na Facebooku z nowymi opcjami reklam

Meta nadal próbuje spopularyzować rolki na Facebooku, tym razem poprzez dodanie do nich nowych opcji reklamowych. Jak wiadomo, Reels to obecnie najpopularniejszy, a zarazem najbardziej…

Logo Facebooka w otoczeniu łapek w górę i serduszek

Promowanie twórców na Facebooku w nowej formie

Meta nadal stara się zwiększyć zaangażowanie w aplikacji, tym razem poprzez dodanie nowych narzędzi, ułatwiających promowanie twórców na Facebooku. Jednym z nowo wprowadzonych elementów jest…

Telefon z ekranem logowania do Facebooka, trzymany w ręce.

Wspólne reklamy i lokalne dostawy od Meta

Wspólne reklamy to nowa opcja kolaboracji, dostępna od teraz w połączeniu z lokalnymi dostawami dla wszystkich marek na Facebook i Instagramie. Nowa funkcja umożliwia współpracę…

Osoba w koszulce z logo Facebooka, trzymająca telefon

Meta tworzy nowy dział obsługi klienta

Koncern Zuckerberga ogłosił rozpoczęcie prac nad narzędziem, zapewniającym bezpośrednią pomoc użytkownikom Facebooka i Instagrama. Nowy dział obsługi klienta w Meta jest odpowiedzią na liczne skargi…

Grupa osób, analizująca wykresy przy biurku

Automatyzacja reklam małych firm w Meta

Wprowadzona kilka dni temu automatyzacja reklam w Meta to nowy sposób na zwiększenie skuteczności działań promocyjnych, dostępny dla małych firm. Automatyzacja reklam to kolejna metoda…

Tag: Facebook

Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.