
Meta ogranicza możliwości reklamy dla nastolatków
Meta wprowadza poważne zmiany, ograniczające możliwości reklamodawców w zakresie reklamy dla nastolatków. W przyszłym miesiącu…
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
Meta wprowadza poważne zmiany, ograniczające możliwości reklamodawców w zakresie reklamy dla nastolatków. W przyszłym miesiącu…
W ramach ostatnich testów Facebook zrezygnował z Messengera, wprowadzając czat, dostępny bezpośrednio w aplikacji. Facebook…
Dzięki najnowszej aktualizacji Meta Ads konwersja z podziałem na wiek i płeć znów jest dostępna….
Najnowsza aktualizacja na Facebooku wprowadza obowiązkowe oznaczenia współprac w Rolkach, w celu ułatwienia współpracy z…
Facebook testuje ulepszony profil firmy, który ma zwiększyć zaangażowanie klientów i ułatwić osiąganie zamierzonych celów…
Meta nadal próbuje spopularyzować rolki na Facebooku, tym razem poprzez dodanie do nich nowych opcji…
Meta nadal stara się zwiększyć zaangażowanie w aplikacji, tym razem poprzez dodanie nowych narzędzi, ułatwiających…
Wspólne reklamy to nowa opcja kolaboracji, dostępna od teraz w połączeniu z lokalnymi dostawami dla…
Koncern Zuckerberga ogłosił rozpoczęcie prac nad narzędziem, zapewniającym bezpośrednią pomoc użytkownikom Facebooka i Instagrama. Nowy…
Wprowadzona kilka dni temu automatyzacja reklam w Meta to nowy sposób na zwiększenie skuteczności działań…
Meta wprowadza poważne zmiany, ograniczające możliwości reklamodawców w zakresie reklamy dla nastolatków. W przyszłym miesiącu zniknie możliwość kierowania kampanii do nastoletnich użytkowników na podstawie ich…
W ramach ostatnich testów Facebook zrezygnował z Messengera, wprowadzając czat, dostępny bezpośrednio w aplikacji. Facebook usunął własny czat w 2014 roku, tworząc osobny komunikator, przeznaczony…
Dzięki najnowszej aktualizacji Meta Ads konwersja z podziałem na wiek i płeć znów jest dostępna. Obydwie te kategorie przez dłuższy były wyłączone z podglądu. Od…
Najnowsza aktualizacja na Facebooku wprowadza obowiązkowe oznaczenia współprac w Rolkach, w celu ułatwienia współpracy z markami. Jeżeli twórca publikuje Rolkę w ramach współpracy z firmą,…
Facebook testuje ulepszony profil firmy, który ma zwiększyć zaangażowanie klientów i ułatwić osiąganie zamierzonych celów biznesowych. Aktualizacja ma być dostępna dla wszystkich małych i średnich…
Meta nadal próbuje spopularyzować rolki na Facebooku, tym razem poprzez dodanie do nich nowych opcji reklamowych. Jak wiadomo, Reels to obecnie najpopularniejszy, a zarazem najbardziej…
Meta nadal stara się zwiększyć zaangażowanie w aplikacji, tym razem poprzez dodanie nowych narzędzi, ułatwiających promowanie twórców na Facebooku. Jednym z nowo wprowadzonych elementów jest…
Wspólne reklamy to nowa opcja kolaboracji, dostępna od teraz w połączeniu z lokalnymi dostawami dla wszystkich marek na Facebook i Instagramie. Nowa funkcja umożliwia współpracę…
Koncern Zuckerberga ogłosił rozpoczęcie prac nad narzędziem, zapewniającym bezpośrednią pomoc użytkownikom Facebooka i Instagrama. Nowy dział obsługi klienta w Meta jest odpowiedzią na liczne skargi…
Wprowadzona kilka dni temu automatyzacja reklam w Meta to nowy sposób na zwiększenie skuteczności działań promocyjnych, dostępny dla małych firm. Automatyzacja reklam to kolejna metoda…
Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Zgłoś newsa
Paczka dla mediów
Polityka Prywatności
Copyright © 2022 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI