Śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym
Publikujemy ważne informacje, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Etykiety botów i przypięte chaty w DM na Twitterze
Najnowsza aktualizacja twittera ma ułatwić użytkownikom zrozumienie, z kim (lub z czym) wchodzą w interakcje…

Pytania i odpowiedzi w interfejsie Google Maps
Pytania i odpowiedzi, dotyczące danej lokalizacji widzieliśmy dotychczas przy wynikach wyszukiwań Google. Aktualnie podobna opcja…

Blendowanie danych w Google Data Studio
Nowa opcja blendowania danych pozwala na tworzenie wykresów, tabel i zestawień na podstawie wielu źródeł…

Możliwość zmiany nazwy użytkownika na Snapchacie
Snapchat wprowadził jedną z najbardziej wyczekiwanych aktualizacji! Istnieje możliwość zmiany nazwy użytkownika, bez wpływu na…

Reels na Facebooku i nowe formy monetyzacji dla twórców
Meta wkracza w kolejny etap walki o użytkowników z TikTokiem! Wraz z uruchomieniem Reels, Facebook…

Google Data Studio udostępnione dla Web Stories
Web Stories w wyszukiwarce Google i Discover zyskują zainteresowanie nie tylko wśród użytkowników, ale również…

YouTube znów stawia na krótki format video
Shorts, czyli krótkie video na YouTube pojawiły się w odpowiedzi na rosnącą popularność TikToka oraz…

Reklamy w Snap Story dla zweryfikowanych użytkowników
Snapchat uruchamia możliwość implementacji reklam w Snap Story dla “Snap Stars”, czyli zweryfikowanych użytkowników aplikacji. …

Nowe centrum bezpieczeństwa marki na TikToku
TikTok dynamicznie rozwija swoje narzędzia reklamowe, co przekłada się na coraz większe możliwości nawiązania kontaktu…

Google AdSence uruchamia opcję “podobnych wyszukiwań”
Google przedstawił nową funkcję w ramach AdSence – podobne wyszukiwania dla stron z contentem. Dzięki…

Najnowsza aktualizacja twittera ma ułatwić użytkownikom zrozumienie, z kim (lub z czym) wchodzą w interakcje i może mieć duży wpływ…

Pytania i odpowiedzi, dotyczące danej lokalizacji widzieliśmy dotychczas przy wynikach wyszukiwań Google. Aktualnie podobna opcja testowana jest bezpośrednio w interfejsie…

Nowa opcja blendowania danych pozwala na tworzenie wykresów, tabel i zestawień na podstawie wielu źródeł danych. Dzięki temu, bez większego…

Snapchat wprowadził jedną z najbardziej wyczekiwanych aktualizacji! Istnieje możliwość zmiany nazwy użytkownika, bez wpływu na listę znajomych, Snapkod, memories itp. …

Meta wkracza w kolejny etap walki o użytkowników z TikTokiem! Wraz z uruchomieniem Reels, Facebook stawia na maksymalne wykorzystanie skali…

Web Stories w wyszukiwarce Google i Discover zyskują zainteresowanie nie tylko wśród użytkowników, ale również samych właścicieli stron internetowych. W…

Shorts, czyli krótkie video na YouTube pojawiły się w odpowiedzi na rosnącą popularność TikToka oraz Reels na Instagramie. YouTube chce…

Snapchat uruchamia możliwość implementacji reklam w Snap Story dla “Snap Stars”, czyli zweryfikowanych użytkowników aplikacji. Nowa funkcja to ukłon w…

TikTok dynamicznie rozwija swoje narzędzia reklamowe, co przekłada się na coraz większe możliwości nawiązania kontaktu marketerów z publicznością. W związku…

Google przedstawił nową funkcję w ramach AdSence – podobne wyszukiwania dla stron z contentem. Dzięki tej opcji użytkownicy otrzymają listę…
Kategorie wpisów
Tematy
- Facebook Ads
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Maps
- Google Merchant Center
- Google Search Console
- Google Tag Manager
- Looker Studio
- Marketing
- Mobile
- Nowości w Aspirate
- Profil Firmy w Google
- Rozwój w marketingu
- SEO
- Snapchat
- Social Media
- Sprzedaż
- TikTok
- WordPress
- Wyszukiwarka Google
- YouTube
- Zakupy Google