Śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym
Publikujemy ważne informacje, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

TikTok umożliwia publikowanie 10-minutowych wideo w aplikacji
Krótkie formaty wideo zdominowały social media, czemu dowodzi ogromny sukces TikToka. Jednak, jak niedawno wspominaliśmy,…

YouTube prezentuje nowe opcje analizy kanału
YouTube chce wspomóc swoich twórców w maksymalizacji wydajności działań na platformie i udowadnia, że nadal…

Nowe narzędzia analityczne w LinkedIn
LinkedIn stara się zapewnić lepszy wgląd w wydajność treści za pomocą nowych narzędzi do analizy…

Komunikacja z klientami w Google Merchant Center
Google testuje nową funkcję, która ma usprawnić komunikację poniędzy sprzedawcami, a klientami. Dzięki niej, klienci…

Koniec reklam In-Stream na Instagramie
Instagram wprowadza kolejne zmiany, które mają skupić użytkowników na konsumpcji Reels. Po tym jak w…

Nowe statystyki dotyczące Shorts w YouTube
YouTube kontynuuje promocję krótkich filmów. Niedawno sekcja Shorts została dodana w wersji desktopowej do kanałów…

Importowanie konwersji offline do Google Ads
Google Ads ułatwia przesyłanie informacji o konwersjach offline związanych z pozyskiwaniem leadów. Od teraz możesz…

Automatyczne napisy do wideo na Instagramie
Po pozytywnym odbiorze opcji automatycznych napisów na IGTV i w Stories Instagram dodaje możliwość automatycznego…

Karta doświadczeń zakupowych w Zakupach Google
Google rozpowszechnia wśród swoich sprzedawców z Google Merchant Center informację o nowym programie Karta doświadczeń…

Google Merchant Center dodaje opcje krótkiego tytułu
Osoby prowadzące sprzedaż internetową zyskały możliwość dodania opcjonalnego krótkiego tematu, aby zidentyfikować swoje produkty w…

Krótkie formaty wideo zdominowały social media, czemu dowodzi ogromny sukces TikToka. Jednak, jak niedawno wspominaliśmy, Facebook postanowił wykorzystać potencjał krótkich…

YouTube chce wspomóc swoich twórców w maksymalizacji wydajności działań na platformie i udowadnia, że nadal ma przewagę nad aplikacjami typu…

LinkedIn stara się zapewnić lepszy wgląd w wydajność treści za pomocą nowych narzędzi do analizy postów. Dane, do których użytkownicy…

Google testuje nową funkcję, która ma usprawnić komunikację poniędzy sprzedawcami, a klientami. Dzięki niej, klienci będą mogli wysyłać wiadomości na…

Instagram wprowadza kolejne zmiany, które mają skupić użytkowników na konsumpcji Reels. Po tym jak w październiku Instagram wycofał markę IGTV,…

YouTube kontynuuje promocję krótkich filmów. Niedawno sekcja Shorts została dodana w wersji desktopowej do kanałów twórców. Ten ruch miał na…

Google Ads ułatwia przesyłanie informacji o konwersjach offline związanych z pozyskiwaniem leadów. Od teraz możesz przesyłać lub importować dane konwersji…

Po pozytywnym odbiorze opcji automatycznych napisów na IGTV i w Stories Instagram dodaje możliwość automatycznego generowania napisów również w filmach…

Google rozpowszechnia wśród swoich sprzedawców z Google Merchant Center informację o nowym programie Karta doświadczeń zakupowych. Program ma na celu…

Osoby prowadzące sprzedaż internetową zyskały możliwość dodania opcjonalnego krótkiego tematu, aby zidentyfikować swoje produkty w Google Merchant Center. Krótkie tytuły…
Kategorie wpisów
Tematy
- Facebook Ads
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Maps
- Google Merchant Center
- Google Search Console
- Google Tag Manager
- Looker Studio
- Marketing
- Mobile
- Nowości w Aspirate
- Profil Firmy w Google
- Rozwój w marketingu
- SEO
- Snapchat
- Social Media
- Sprzedaż
- TikTok
- WordPress
- Wyszukiwarka Google
- YouTube
- Zakupy Google