Śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym
Publikujemy ważne informacje, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Google wprowadza nowe oznaczenie obrazów AI
Google stworzył narzędzie o nazwie SynthID, umożliwiające oznaczenie obrazów, wygenerowanych przez AI. W dobie niesamowitego…

Google testuje nową funkcję o nazwie „Wzmianka w…”
Google pracuje nad funkcją, dzięki której każda wzmianka o stornie w innych witrynach internetowych będzie…

Instagram testuje publikowanie komentarzy na Stories
Instagram pracuje nad nową funkcją, umożliwiającą publikowanie wybranych komentarzy na Stories. Opcja dotyczy każdego komentarza…

Konferencja E-wolucja, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o sprzedaży za granicę
Prowadzisz sklep internetowy i chcesz rozpocząć sprzedaż za granicę? Zapamiętaj termin 15 września! To właśnie…

LinkedIn ulepsza swój algorytm dzięki AI
LinkedIn wyróżnia się na tle innych mediów społecznościowych szerokim wykorzystaniem AI – tym razem twórcy…

Aktualizacja biuletynów w LinkedIn
W LinkedIn pojawiła się właśnie kolejna duża aktualizacja biuletynów, która ma usprawnić korzystanie z nich…

Meta wprowadza Code Llama
Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony…

Aktualizacja rdzenia Google na sierpień 2023
Kilka dni temu rozpoczęła się zaplanowana na sierpień aktualizacja rdzenia Google. Regularne aktualizacje mają na…

Google Ads testuje płatny program pilotażowy
Płatny program pilotażowy to nowy projekt dostępny dla małych firm, korzystających z Google Ads. Program…

Automatyzacja reklam z nowym przewodnikiem od Meta
Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej…

Google stworzył narzędzie o nazwie SynthID, umożliwiające oznaczenie obrazów, wygenerowanych przez AI. W dobie niesamowitego rozwoju sztucznej inteligencji, coraz trudniej…

Google pracuje nad funkcją, dzięki której każda wzmianka o stornie w innych witrynach internetowych będzie widoczna w nowej zakładce wyników…

Instagram pracuje nad nową funkcją, umożliwiającą publikowanie wybranych komentarzy na Stories. Opcja dotyczy każdego komentarza pod publicznym postem na profilu….

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz rozpocząć sprzedaż za granicę? Zapamiętaj termin 15 września! To właśnie wtedy we Wrocławiu odbędzie się…

LinkedIn wyróżnia się na tle innych mediów społecznościowych szerokim wykorzystaniem AI – tym razem twórcy platformy postanowili ulepszyć jej algorytm…

W LinkedIn pojawiła się właśnie kolejna duża aktualizacja biuletynów, która ma usprawnić korzystanie z nich zarówno dla twórców, jak i…

Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony do generowania kodu źródłowego. Celem…

Kilka dni temu rozpoczęła się zaplanowana na sierpień aktualizacja rdzenia Google. Regularne aktualizacje mają na celu zapewnienie jak najlepszych i…

Płatny program pilotażowy to nowy projekt dostępny dla małych firm, korzystających z Google Ads. Program jest odpowiedzią na liczne skargi…

Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej zrozumiała i intuicyjna. Stworzone przez…
Kategorie wpisów
Tematy
- Facebook Ads
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Maps
- Google Merchant Center
- Google Search Console
- Google Tag Manager
- Looker Studio
- Marketing
- Mobile
- Nowości w Aspirate
- Profil Firmy w Google
- Rozwój w marketingu
- SEO
- Snapchat
- Social Media
- Sprzedaż
- Threads
- TikTok
- WordPress
- Wyszukiwarka Google
- YouTube
- Zakupy Google