Śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym
Publikujemy ważne informacje, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Instagram wprowadza naklejki dla twórców do Polski
Instagram rozszerzył na nowe regiony kolejną formę zarobku dla twórców – naklejki, będące podarunkami od…

Accouont IQ– kolejne narzędzia AI od LinkedIn
LinkedIn nieustannie zachwyca się technologią AI, wprowadzając kolejne już narzędzie, wykorzystujące sztuczną inteligencję – tym…

Niecodzienne spojrzenie na codzienne problemy – podsumowanie Mobile Trends 2023
Czego wielkie korporacje mogą nauczyć się od niewielkiego sklepu z garniturami? Czy cegła okaże się…

Instagram testuje Relacje tylko od znajomych
Instagram pracuje nad nową aktualizacją, która pozwoli zmieniać ustawienia Stories tak, aby widzieć jedynie Relacje,…

Nowe narzędzia AI w Google Performance Max
Google pracuje nad nowymi narzędziami AI, które mają ułatwić proces tworzenia i dostosowywania kampanii Performance…

Instagram i Facebook bez reklam? Tak, ale za opłatą
W odpowiedzi na zwiększone obostrzenia prawne Unii Europejskiej związane z gromadzeniem danych na potrzeby reklam,…

YouTube jak TikTok – losowe odtwarzanie w fazie testów
Losowe odtwarzanie to najnowsza aktualizacja testowana przez YouTube. Funkcja jest inspirowana kanałem Dla Ciebie na…

Google uruchamia Centrum oceny reklam
Google wdraża nowe Centrum oceny reklam przeznaczone dla AdSense, AdManager i AdMob. Koncern udostępnia 5…

Instagram wprowadza testy A/B Rolek
Pierwsi użytkownicy Instagrama mogą już wypróbować nowowprowadzone testy A/B Rolek. Najnowsza aktualizacja pozwala na przeprowadzenie…

Małe firmy otrzymają nowe oznaczenie w Google
Google wprowadza kilka aktualizacji, które mają pomóc sprzedawcom detalicznym (z naciskiem na małe i średnie…

Instagram rozszerzył na nowe regiony kolejną formę zarobku dla twórców – naklejki, będące podarunkami od obserwatorów. Od teraz funkcja jest…

LinkedIn nieustannie zachwyca się technologią AI, wprowadzając kolejne już narzędzie, wykorzystujące sztuczną inteligencję – tym razem jest to Account IQ,…

Czego wielkie korporacje mogą nauczyć się od niewielkiego sklepu z garniturami? Czy cegła okaże się pomocna w przypadku opóźnionego pociągu?…

Instagram pracuje nad nową aktualizacją, która pozwoli zmieniać ustawienia Stories tak, aby widzieć jedynie Relacje, opublikowane przez swoich znajomych. Choć…

Google pracuje nad nowymi narzędziami AI, które mają ułatwić proces tworzenia i dostosowywania kampanii Performance Max. Nowe funkcje umożliwiają tworzenie…

W odpowiedzi na zwiększone obostrzenia prawne Unii Europejskiej związane z gromadzeniem danych na potrzeby reklam, oraz wprowadzeniem aktów DSA i…

Losowe odtwarzanie to najnowsza aktualizacja testowana przez YouTube. Funkcja jest inspirowana kanałem Dla Ciebie na TikToku. Przycisk, włączający losowe odtwarzanie…

Google wdraża nowe Centrum oceny reklam przeznaczone dla AdSense, AdManager i AdMob. Koncern udostępnia 5 nowych aktualizacji, które mają zwiększyć…

Pierwsi użytkownicy Instagrama mogą już wypróbować nowowprowadzone testy A/B Rolek. Najnowsza aktualizacja pozwala na przeprowadzenie testów skuteczności czterech wersji jednej…

Google wprowadza kilka aktualizacji, które mają pomóc sprzedawcom detalicznym (z naciskiem na małe i średnie firmy) w maksymalizacji sprzedaży w…
Kategorie wpisów
Tematy
- Facebook Ads
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Maps
- Google Merchant Center
- Google Search Console
- Google Tag Manager
- Looker Studio
- Marketing
- Mobile
- Nowości w Aspirate
- Profil Firmy w Google
- Rozwój w marketingu
- SEO
- Snapchat
- Social Media
- Sprzedaż
- Threads
- TikTok
- WordPress
- Wyszukiwarka Google
- YouTube
- Zakupy Google